Jeżeli udało ci się skonfigurować wcześniej system HomeKit tak, by działał na innym urządzeniu iOS, przejdź do ""Najczęściej zadawanych pytań"" i zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie ""Jak podzielić się kontrolą nad systemem Apple HomeKit?"", by otrzymać odpowiednie zaproszenie. Spróbuj także wykonać następujące czynności:
Zacznij od zresetowania przypisania swojej bramki do systemu HomeKit:
- Jeśli widzisz bramkę na liście urządzeń przypisanych do aplikacji Home, usuń ją.
- Upewnij się, że twój smartfon jest podłączony do tej samej sieci Wi-Fi, co bramka.
- Upewnij się, że bramka jest podłączona do zasilania, oraz że umieszczona z tyłu bramki dioda LED miga.
- Wciśnij i przytrzymaj przycisk z symbolem koła zębatego.
- Kiedy dioda LED zacznie migać na czerwono, puść przycisk i wciśnij go szybko ponownie, by potwierdzić reset.
- Bramka zostanie zresetowana i uruchomi się ponownie w trybie automatycznym.
- Zaczekaj aż dioda LED umieszczona z tyłu bramki zacznie świecić na biało.
Następnie przeprowadź ponowną konfigurację dostępu bramki do sieci Wi-Fi:
- Otwórz aplikację VELUX i wybierz ""Ustawienia""
- Wybierz opcję ""Zarządzanie domem""
- Wybierz pozycję ""Bramka VELUX""
- Wybierz opcję ""Ustawienia Wi-Fi"" i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Na koniec sparuj bramkę z systemem HomeKit:
- Otwórz aplikację VELUX i wybierz ""Ustawienia""
- Wybierz opcję ""Zarządzanie domem""
- Wybierz pozycję ""Bramka VELUX""
- Wybierz opcję ""Ustawienia HomeKit"" i postępuj zgodnie z instrukcjami.