Extranet VELUX

Krabice produktů Velux ve skladu

Zaloguj się do Extranetu, gdzie znajdziesz nowe, przydatne funkcje, które ułatwią Ci pracę:

  • Łatwe zamawianie wszystkich produktów VELUX Polska
  • Śledzenie statusu zamówienia
  • Pobieranie potwierdzeń zamówienia i faktur
  • Dostęp do najnowszych informacji o promocjach

Zaloguj się do Extranetu lub poproś o dostęp tutaj

Zaloguj się do Extranetu

Najczęściej zadawane pytania

1. Jak założyć konto w Extranecie?

Kliknij na link „poproś o dostęp” i wypełnij formularz. Pobierz ze strony oświadczenie, wypełnij je i odeślij na adres: cus.v-pl@velux.com. W ciągu 1-2 dni roboczych, po weryfikacji danych przez Dział Obsługi Dystrybutorów, otrzymasz mail z linkiem do utworzenia hasła na wskazany w formularzu adres mailowy, w przypadku braku maila lub kontaktu ze strony Działu Obsługi Dystrybutorów sprawdź skrzynkę SPAM. Loginem może być adres email lub wymyślona nazwa użytkownika. Sugerujemy jednak używanie adresu e-mail.

2. Zapomniałem hasło. Jak je odzyskać?

Kliknij na link „zapomniałeś hasło” znajdujący się pod przyciskiem zaloguj.

logowanie-extranet-screen.jpg

Wprowadź nazwę użytkownika (login) i kliknij przycisk „Utwórz nowe hasło”

zapomiane-haslo-extranet.jpg

Oczekuj maila z linkiem do utworzenia nowego hasła.

3. Kilkukrotnie próbowałem się zalogować bez skutku, dostęp został zablokowany. Co robić?

Ze względów bezpieczeństwa jeśli nastąpiła 3-krotna nieskuteczna próba zalogowania się system zablokuje dalszą możliwość prób. Skontaktuj się z Działem Obsługi Dystrybutorów i poproś o odblokowanie hasła. Przygotuj nazwę użytkownika. Po odblokowaniu będziesz mógł się logować za pomocą dotychczas używanego hasła. Możesz także zresetować hasło za pomocą procedury opisanej w punkcie 3. „Zapomniałem hasło”.

4. Czy mogę zmienić hasło?

Tak, zaloguj się do Extranetu. Wejdź w zakładkę „Moje dane” oraz kliknij przycisk „Zmień hasło”. Podaj stare hasło oraz dwukrotnie nowe. Pamiętaj, że hasło musi zawierać co najmniej 8 znaków, w co najmniej jedną cyfrę i jedną wielką literę. Szczegółowa instrukcja znajduje się w przewodniku Zarządzanie kontem.

5. Czy są opłaty za korzystanie z Extranetu?

Nie. System jest całkowicie bezpłatny.

6. Czy mogę zamówić wszystkie produkty? Czy są jakieś ograniczenia?

Poprzez Extranet możesz zamówić wszystkie produkty, które są dostępne w bieżącej ofercie VELUX Polska. Pełną ofertę możesz znaleźć w naszym e-cenniku dostępnym do pobrania tutaj. Wiele części zamiennych także można zamówić przez Extranet, pod warunkiem, że znasz ich kod. Pobierz nasz przewodnik Składanie zamówień w celu uzyskania dokładniejszych informacji.

7. Czy mogę zrobić wyceny?

Tak, Extranet oferuje dwa typy wycen:

Wyceny dla moich klientów – możesz stworzyć indywidualną wycenę dla Twojego klienta końcowego. Możesz dodać swoje rabaty, dane klienta, wysłać wycenę mailem a po zaakceptowaniu jej przez klienta zamówić produkty wrzucając je do koszyka.

Wyceny – dzięki tworzeniu wyceny w tym module możesz poznać rabaty jakie masz w VELUX lub potraktować wycenę jako tymczasowy koszyk. Potem kilka wycen można skumulować w jedno zamówienie dzięki czemu możesz zmaksymalizować rabaty ilościowe.

Wyjątkiem są produkty specjalne – aby uzyskać wycenę na produkty nietypowe skontaktuj się z Działem Obsługi Dystrybutorów. Po otrzymaniu wyceny znajdziesz ją w Extranecie.

Szczegółowe informacje nt. korzystania w wycen znajdzie w naszym przewodniku Tworzenie wycen.