Zaloguj się do Extranetu, gdzie znajdziesz nowe, przydatne funkcje, które ułatwią Ci pracę:
- Łatwe zamawianie wszystkich produktów VELUX Polska
- Śledzenie statusu zamówienia
- Pobieranie potwierdzeń zamówienia i faktur
- Dostęp do najnowszych informacji o promocjach
Zaloguj się do Extranetu lub poproś o dostęp tutaj
Ważne dokumenty do pobrania:
Pobierz instrukcje:
Najczęściej zadawane pytania
1. Jak założyć konto w Extranecie?
2. Zapomniałem hasło. Jak je odzyskać?
Kliknij na link „zapomniałeś hasło” znajdujący się pod przyciskiem zaloguj.
Wprowadź nazwę użytkownika (login) i kliknij przycisk „Utwórz nowe hasło”
Oczekuj maila z linkiem do utworzenia nowego hasła.
3. Kilkukrotnie próbowałem się zalogować bez skutku, dostęp został zablokowany. Co robić?
4. Czy mogę zmienić hasło?
5. Czy są opłaty za korzystanie z Extranetu?
6. Czy mogę zamówić wszystkie produkty? Czy są jakieś ograniczenia?
7. Czy mogę zrobić wyceny?
Tak, Extranet oferuje dwa typy wycen:
Wyceny dla moich klientów – możesz stworzyć indywidualną wycenę dla Twojego klienta końcowego. Możesz dodać swoje rabaty, dane klienta, wysłać wycenę mailem a po zaakceptowaniu jej przez klienta zamówić produkty wrzucając je do koszyka.
Wyceny – dzięki tworzeniu wyceny w tym module możesz poznać rabaty jakie masz w VELUX lub potraktować wycenę jako tymczasowy koszyk. Potem kilka wycen można skumulować w jedno zamówienie dzięki czemu możesz zmaksymalizować rabaty ilościowe.
Wyjątkiem są produkty specjalne – aby uzyskać wycenę na produkty nietypowe skontaktuj się z Działem Obsługi Dystrybutorów. Po otrzymaniu wyceny znajdziesz ją w Extranecie.
Szczegółowe informacje nt. korzystania w wycen znajdzie w naszym przewodniku Tworzenie wycen.