Kontakt z działem pomocy technicznej do systemu VELUX ACTIVE

Wypełnij poniższy formularz, a dział pomocy technicznej do systemu VELUX ACTIVE skontaktuje się z Tobą poprzez pocztę e-mail najszybciej, jak to będzie możliwe.

Administrator danych: VELUX A/S, Ådalsvej 99, 2970 Hørsholm, Dania, CVR 46 91 14 15 (active-support@velux.com) jest podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie, przetwarzanie i przechowywanie Państwa danych osobowych. Dane przetwarzane są w celu wsparcia produktu VELUX ACTIVE. 

Więcej informacji o zasadach przetwarzania i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności VELUX ACTIVE.

Używany podczas wysyłania odpowiedzi do Państwa
*
*
(Ulica, numer domu,kod pocztowy, miasto)
Adres MAC składający się z 12 znaków (70: ee :50: xx: xx: xx) mozna znaleźć w aplikacji VELUX ACTIVE: Ustawienia > Zarządzanie domem > Bramka > lub adres MAC składający się z 7 znaków (g: xx: xx: xx), który znajduje się na tylnej części bramki - ostatnia część numeru seryjnego bramki w 3 rzędzie.
*
Opis twojego problemu (np. Nie mogę uzyskać połączenia z routerem). Prosimy nie umieszczać żadnych danych osobowych (adresu e-mail, imienia i nazwiska, nazwy lub adresu IP) w polu tekstowym, aby chronić Państwa dane osobowe. Zastrzegamy, że używamy Google do tłumaczenia tekstu w celach wsparcia technicznego dla VELUX ACTIVE.
*
np. Iphone 6s, HTC U11, Huawei P9