SEM
(Google Ads, Microsoft Advertising)

Znak towarowy VELUX jako słowo kluczowe

Dystrybutorom, którzy reklamują i sprzedają produkty kompatybilne, Google zezwala na wykupienie znaku towarowego VELUX jako słowa kluczowego we wszystkich wyszukiwarkach, w celu odesłania użytkowników do swoich sklepów i witryn.

Dystrybutorzy nie mogą używać słów kluczowych VELUX, aby odesłać użytkowników do stron, na których są sprzedawane lub reklamowane produkty niekompatybilne.
 

Znak towarowy VELUX w reklamach

Dystrybutorzy, którzy reklamują i sprzedają produkty VELUX oraz produkty kompatybilne, mogą używać znaku towarowego VELUX w części wyświetlanego adresu URL w polu „Ścieżka” w reklamach tekstowych, jeżeli reklama odsyła użytkowników do stron przedstawiających wyłącznie produkty VELUX. Dystrybutorzy nie będą mogli posługiwać się znakiem towarowym VELUX w nagłówku lub opisie reklamy.

Dystrybutorzy, którzy reklamują i sprzedają produkty VELUX oraz kompatybilne produkty, nie mogą używać znaku towarowego VELUX w wyświetlanym adresie URL reklamy w celu odesłania użytkowników do stron przedstawiających produkty inne niż oryginalne produkty VELUX.

Dystrybutorzy, którzy reklamują i sprzedają wyłącznie produkty konkurencji, nie mogą używać znaku towarowego VELUX w wyświetlanym adresie URL.

VELUX i Google nie zezwalają na manipulacje tekstem, np. „roletyVELUX”, aby dzięki nim móc używać znaku towarowego VELUX w reklamach. Grupa VELUX odnotowuje wszelkie takie naruszenia i zgłasza je Google.

Znak towarowy VELUX w reklamach

Dystrybutorzy, którzy reklamują i sprzedają produkty VELUX oraz produkty konkurencji, powinni zawsze podawać cenę nominalną produktów, np. „rolety do okien dachowych od 150 PLN”.

Dystrybutorzy mający w swojej ofercie produkty kompatybilne nie mogą nigdy przedstawiać obniżki cen takich produktów w taki sposób, jakby obniżka ta dotyczyła oryginalnych produktów VELUX, np. „Zaoszczędź xx% na roletach do okien dachowych”. Produktu VELUX nie można porównywać do kompatybilnej rolety konkurencyjnej marki. Obniżki cen można przedstawiać tylko jako obniżki na dany produkt.

Google Shopping (PLA)

Znak towarowy VELUX jako słowo kluczowe

Dystrybutorom, którzy reklamują i sprzedają produkty konkurencji, Google zezwala na wykupienie znaku towarowego VELUX jako słowa kluczowego we wszystkich wyszukiwarkach, w celu odesłania użytkowników do swoich sklepów i witryn.

Tekst w wyszukiwarce Google Shopping

Grupa VELUX nie zezwala Dystrybutorom, którzy mają w swojej ofercie produkty kompatybilne, na używanie znaku towarowego VELUX w tekście w wyszukiwarce Google Shopping, np. „rolety VELUX”. Zamiast tego Dystrybutorom zaleca się korzystanie z ogólnych pojęć, takich jak „rolety do okien dachowych”, w celu odesłania użytkowników do stron, które przedstawiają wyłącznie produkty konkurencji.

Ilustracje w wyszukiwarce Google Shopping

Nie wolno korzystać z oryginalnych ilustracji VELUX w celu reklamowania lub sprzedawania produktów konkurencji w Google Shopping.

SEO

Tytułu stron, opisy meta, nagłówki, atrybuty ALT w obrazkach i linkowanie naturalne

Dystrybutorzy, którzy reklamują i sprzedają produkty kompatybilne, nie mogą używać znaku towarowego VELUX, np. „okna dachowe VELUX”, „okna VELUX” lub „rolety VELUX” w tytułach stron, nagłówkach, opisach meta oraz atrybutach ALT w obrazkach, jeżeli ich celem jest odesłanie użytkowników do stron, na których są reklamowane i sprzedawane produkty konkurencji.

Dystrybutorzy nie mogą również używać znaku towarowego VELUX w celu utworzenia linkowania naturalnego prowadzącego do stron, na których są sprzedawane lub reklamowane produkty konkurencji.

Rabaty i ceny

Dystrybutorzy, którzy mają w swojej ofercie produkty konkurencji, powinni zawsze podawać cenę nominalną produktów, np. „rolety do okien dachowych od 150 PLN”.

Dystrybutorzy mający w swojej ofercie produkty konkurencji nie mogą nigdy przedstawiać obniżki cen takich produktów w taki sposób, jakby obniżka ta dotyczyła oryginalnych produktów VELUX, np. „Zaoszczędź xx% na roletach do okien dachowych”. Z racji tego, że nie można porównywać ze sobą takich produktów, tego typu działania nie będą tolerowane. Obniżki cen można przedstawiać tylko jako obniżki na dany produkt.