Serwisie Partnerski VELUX!

Czy jesteś gotowy podjąć nasze wyzwanie i zostać ambasadorem rolet zewnętrznych VELUX?

Zapoznaj się z zasadami akcji, zarejestruj się i czekaj na kontakt od VELUX.

W promocję zaangażowane są 4 strony – VELUX, punkt handlowy (POS z którym pracuje Serwis Partnerski na danym area), Serwis Partnerski i klient indywidualny. 

W ramach promocji Serwis Partnerski zadeklaruje jedne lub maksimum 2 punkty handlowe, z którymi pracuje. Jako punkt handlowy rozumiemy firmę, z którą współpracuje VELUX Polska. 
 
Zasady promocji:

  1. Serwis Partnerski typuje klienta, u którego widzi potencjał na sprzedaż i montaż rolet zewnętrznych VELUX. Serwis Partnerski ma możliwość bezpłatnego zamówienia z VELUX Polska 3 sztuk rolet zewnętrznych w ramach akcji testowania produktu przez klientów. Serwis Partnerski zamawia w VELUX Polska każdorazowo, po jednej sztuce rolety pokazowej, pod konkretnego klienta.
  2. Warunkiem instalacji rolety u klienta jest wypełnienie przez klienta formularza na stronie www. velux.pl/produkty/rolety-i-markizy/klient-vrs, gdzie opisane są warunki i zasady promocji.
  3. Serwis Partnerski instaluje produkt u klienta do testów na okres dwóch tygodni. Po dokonaniu montażu klient podpisuje oświadczenie o zamontowaniu i przyjęciu jednej sztuki do testów oraz o zapoznaniu się z zasadami akcji. Serwis Partnerski zobowiązuje się przesłać do VELUX Polska skan/zdjęcie podpisanego oświadczenia, w ciągu 3 dni roboczych, od dokonanego montażu próbnej rolety. 
  4. Po upływie dwóch tygodni następuje jeden z kolejnych kroków: 
    a) Klient wyraża zgodę na zostawienie testowej rolety i dokonuje zakupu kolejnych rolet zewnętrznych VELUX. Rozliczenie za zakup i instalacje rolet następuje z Serwisem Partnerskim. Serwis Partnerski poinformuje VELUX Polska o ilości zakupionych i zamontowanych rolet u klienta, co jest warunkiem pobrania kolejne rolety do testów.   
    b)Klient wyraża zgodę na zostawienie tylko testowej rolety i nie kupuje kolejnych rolet zewnętrznych VELUX. Rozliczenie za zakup i instalacje rolet następuje z Serwisem Partnerskim. Serwis Partnerski poinformuje VELUX Polska o powodzie braku decyzji co do zakupu kolejnych rolet zewnętrznych. Jest to warunkiem pobrania kolejne rolety do testów.  
    c)Klient deklaruje zwrot rolety – Serwis Partnerski demontuje roletę i zabiera na swój magazynek. Serwis Partnerski poinformuje VELUX Polska o powodzie rezygnacji klienta. Jest to warunkiem pobrania kolejne rolety do testów. VELUX Polska zapewni bezpłatnie niezbędne części zamienne wymagane do przywrócenia okna do stanu pierwotnego.

Poniższe dane zostaną wykorzystane tylko w celu związanym z uczestnictwem w programie "Ambasador Rolet Zewnętrznych VELUX"

Administratorem danych osobowych jest VELUX Polska Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 34, 02-255 Warszawa, e-mail: kontakt@velux.pl, tel.: 223377000. Więcej informacji o przetwarzaniu i ochronie danych osobowych znajdziesz tutaj. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania komunikatów VELUX klikając w link w mailu lub wysyłając wiadomość na adres kontakt@velux.pl.