Zwiększ sprzedaż

Silna komunikacja marki przekłada się na realne wyniki

Liczne badania dowodzą, że silna i spójna strategia komunikacji może znacząco pomóc w obronie pozycji na rynku i przyciąganiu nowych klientów. Jeśli wszyscy będziemy trzymać się tych samych wytycznych — stosować ten sam układ strony, korzystać z tych samych zdjęć i podkreślać te same przesłania — klienci w efekcie końcowym zaczną postrzegać naszą markę jako dojrzałego i godnego zaufania partnera.

Po prawej stronie zebraliśmy listę wniosków, które dowodzą, że tworzenie silnej marki prowadzi do wysokich zysków.

  • 1. Firma znaczy więcej niż jej produkty 

    Najnowsze badania* dotyczące skłonności ludzi do kupowania lub rekomendowania produktów dowodzą, że firmy polecane są 10–12% częściej niż ich produkty. Oznacza to, że w przypadku komunikacji marketingowej należy zwracać większą uwagę na wartości marki i jej strategię rozwoju niż na kategorię produktów.

    * Źródło: The Sustainability Imperative, Nielsen Report, 2015

  • 2. Reputacja wpływa na sprzedaż

    Najnowsze badania* dotyczące związku pomiędzy reputacją firmy w oparciu o cztery parametry — poważanie, zaufanie, opinia i podziw — a jej potencjalną sprzedażą pokazują, że potencjał niemal się podwaja, gdy wskaźnik reputacji rośnie z 70 do 80.

    * Źródło: Coroczny sondaż firmy Reputation Institute przeprowadzany w 15 krajach, 2015 r.

  • 3. Zrównoważony rozwój zwiększa wartość marki

    Nowy raport* dowodzi, że marki wpierające zrównoważony rozwój doświadczyły 4-procentowego wzrostu sprzedaży w porównaniu z 1-procentowym wzrostem pozostałej części rynku. 66% klientów jest gotowych zapłacić więcej za marki, które wspierają zrównoważony rozwój.

    * Źródło: The Sustainability Imperative, Nielsen Report, 2015

  • 4. Reputacja marki zwiększa siłę firmy

    Od czasu finansowego kryzysu w 2008 r. międzynarodowe firmy wciąż walczą o to, by nie stracić na wartości, zmagając się z niskimi zyskami i powolną sprzedażą. Mimo to firmy, którym udało się poprawić swoją dobrą reputację wśród klientów lub ją zachować, zostały nagrodzone przez inwestorów i teraz cieszą się wzrostem wartości na spowolnionym rynku.*

    * Źródło: Coroczny sondaż firmy Reputation Institute przeprowadzany w 15 krajach, 2015 r.

Zaloguj się do Platformy VELUX!

Skorzystaj z możliwości pobrania materiałów na Twoją stronę internetową. Znajdziesz tam 3 pakiety materiałów - Standard, Standard Plus oraz Premium. W porozumieniu ze swoim opiekunem handlowym wybierz odpowiedni dla siebie pakiet. 

Z naszego doświadczenia wynika, że marki, których cel i produkty odpowiadają na to zapotrzebowanie — czyli marki kierujące się zrównoważonym rozwojem — osiągają silniejszy i szybszy wzrost.

Te właśnie marki stanowiły połowę wzrostu firm odnotowanego w 2014 r. i rozwijały się dwukrotnie szybciej niż pozostała część przedsiębiorstw w branży.

Paul Polman, dyrektor generalny firmy Unilever, 2015 r.


Co naprawdę ma znaczenie: naturalne światło dzienne, świeże powietrze i darmowa energia

Odczytując liczby i licząc zyski, musimy pamiętać, skąd te wartości właściwie pochodzą. Świat VELUX jest oparty na kilku prostych, ale niezwykle ważnych korzyściach dla domu. Wybór rozwiązania VELUX uczyni dom jaśniejszym i komfortowym, a także zdrowszym i bardziej energooszczędnym. Dzięki niemu będzie można zastąpić sztuczne światło naturalnym światłem dziennym, a także napełnić każde pomieszczenie domu świeżym, czystym powietrzem. Rozwiązanie to oferuje również darmową energię słoneczną w chłodne dni oraz naturalne chłodzenie podczas upałów. Dzięki zaawansowanej technologii ThermoThechnology™ i szybom zapewniającym wysoką izolację rozwiązanie to zwiększy także energooszczędność całego budynku.