Obsługa aplikacji VELUX ACTIVE with NETATMO

Najpopularniejsze filmy



Zgodność

Czy ta aplikacja jest dostępna do mojego telefonu?

Ilu użytkowników (lub ile instancji aplikacji) mogę połączyć z bramką systemu VELUX ACTIVE?
Iloma domami można sterować za pomocą tej aplikacji?
Jakie wymagania trzeba spełnić, aby korzystać z aplikacji VELUX ACTIVE with NETATMO?    Obejrzyj film o systemie VELUX ACTIVE
Jakiego rodzaju sieć Wi-Fi jest potrzebna?
Jakimi produktami firmy VELUX można sterować za pomocą aplikacji VELUX ACTIVE with NETATMO?   Obejrzyj film o systemie VELUX ACTIVE
Iloma produktami można sterować za pomocą systemu VELUX ACTIVE with NETATMO?

Czy mogę używać systemu VELUX ACTIVE with NETATMO, jeśli mam okno dachowe firmy VELUX sterowane ręcznie?  Obejrzyj film o systemie VELUX ACTIVE

Ile czujników mogę dodać do bramki systemu VELUX ACTIVE?
Ile przełączników mogę dodać do bramki systemu VELUX ACTIVE?

Moja instalacja

Mam problem z montażem zestawu startowego systemu VELUX ACTIVE with NETATMO. Co mam zrobić?   Obejrzyj film o systemie VELUX ACTIVE
Gdzie mogę znaleźć adres MAC i/lub numery seryjny mojego produktu?  Obejrzyj film o systemie VELUX ACTIVE
Jak mogę pobrać tę aplikację?
Czy mogę zamontować system VELUX ACTIVE with NETATMO bez czujników?
Jak nowy użytkownik może uzyskać dostęp do aplikacji i mojego systemu VELUX ACTIVE with NETATMO?
Mam nowy telefon lub tablet. Jak mogę uzyskać dostęp do mojego obecnego systemu VELUX ACTIVE with NETATMO?
Czy można się łączyć z system VELUX ACTIVE with NETATMO równocześnie za pomocą urządzeń firmy Apple i urządzeń z systemem Android?
Jak mogę sprawdzić, czy moja bramka jest prawidłowo zasilana?
Gdzie mam umieścić bramkę?  Obejrzyj film o systemie VELUX ACTIVE
Czy w celu montażu systemu VELUX ACTIVE with NETATMO muszę skorzystać z usług elektryka?
Kupiłem(-am) nową bramkę systemu VELUX ACTIVE with NETATMO w celu zastąpienia starej. Jak mogę przenieść dotychczasowe dane?
Podczas montażu systemu nie mogę znaleźć ani skonfigurować sieci Wi-Fi. Co mam zrobić?
Mam słaby sygnał sieci Wi-Fi. Jak mogę go wzmocnić?
Zmieniłem(-am) kod dostępu do sieci Wi-Fi lub się przeprowadziłem(-am). Jak mogę zaktualizować konfigurację sieci Wi-Fi?   Obejrzyj film o systemie VELUX ACTIVE
Bramka nie wykrywa czujnika lub przełącznika wychodzenia z domu. Co mam zrobić?
Gdzie mam umieścić czujniki?  Obejrzyj film o systemie VELUX ACTIVE

Gdzie mam umieścić przycisk "wyjście"?

Jaki jest maksymalny zasięg sygnału między czujnikiem/przyciskiem "wyjście" a bramką?

Mam słaby sygnał z czujnika/przycisku "wyjście". Jak mogę go wzmocnić?

Jak mogę wybrać, którymi produktami ma sterować czujnik?
Jak mogę zamontować dodatkowy czujnik?   Obejrzyj film o systemie VELUX ACTIVE
Jak mogę usunąć czujnik?
Czy mogę przenieść czujnik do innego pokoju?
Czy mogę używać jednego czujnika do sterowania wieloma pokojami?

Jak mogę zamontować dodatkowy przycisk "wyjście"?

Jaki jest maksymalny zasięg sygnału sterowania między bramką a produktem?
Czy w celu montażu systemu VELUX ACTIVE with NETATMO muszę zresetować wszystkie okna dachowe?
Kupiłem(-am) właśnie nowe okno lub nowy produkt przeciwsłoneczny. Jak mam wykonać jego parowanie z pilotem zdalnego sterowania?
Kupiłem(-am) właśnie nowe okno lub nowy produkt przeciwsłoneczny. Jak mogę przeprowadzić jego dodanie do bramki systemu VELUX ACTIVE?
Jak mogę zaktualizować bramkę systemu VELUX ACTIVE?
Jak mogę zresetować bramkę do ustawień fabrycznych?

Korzystanie z aplikacji

Gdzie mogę się zapoznać z Warunkami korzystania z systemu VELUX ACTIVE?

Gdzie mogę sprawdzić poziom jakości powietrza w moim domu?  Obejrzyj film o systemie VELUX ACTIVE

Gdzie mogę zobaczyć wyniki pomiarów wykonywanych przez poszczególne czujniki?
Jaki jest właściwy poziom temperatury we wnętrzach?
Jak mogę zmieniać jednostkę temperatury ze stopni Fahrenheita na stopnie Celsjusza i odwrotnie?
Jaki jest właściwy poziom wilgotności we wnętrzach?
Jaki jest bezpieczny poziom stężenia dwutlenku węgla (CO2) we wnętrzach?
Gdzie mogę sprawdzić poziom naładowania baterii lub moc sygnału radiowego bramki i pilotów zdalnego sterowania?
Jak mogę wyświetlić w aplikacji inny dom?
Nie pamiętam hasła do swojego konta. Co mam zrobić?
Jak mogę podzielić się z inną osobą dostępem do systemu VELUX ACTIVE?
Jak mogę zaktualizować aplikację do najnowszej wersji?
Jak mogę przestawić okno dachowe lub produkt przeciwsłoneczny firmy VELUX w odpowiednie położenie?  Obejrzyj film o systemie VELUX ACTIVE
Jak mogę przerwać działanie okna lub produktu przeciwsłonecznego?
Jak mogę tymczasowo wyłączyć automatyczne sterowanie oknem?
Jak mogę otworzyć okno do położenia wentylowania?
Jak mogę znaleźć w aplikacji okno lub produkt przeciwsłoneczny, którym chcę sterować?
Czy mogę utworzyć grupę produktów sterowanych razem?
Dlaczego nie mogę uzyskać dostępu do okna lub produktu przeciwsłonecznego za pomocą aplikacji, chociaż automatyczne sterowanie nim przez system VELUX ACTIVE with NETATMO odbywa się bez zakłóceń?
Czy mogę zmieniać ustawienia domyślne automatycznego sterowania?
Jak mogę zmienić nazwę domu, pokoju lub produktów?
Czy mogę utworzyć powiadomienie, które będzie mnie ostrzegać o niskim poziomie naładowania baterii w czujniku?
Jak mogę zarządzać ustawieniami powiadomień lub tworzyć niestandardowe powiadomienia?
Do czego służą przyciski szybkich działań „Słońce” i „Księżyc”?
Czy mogę zmieniać przeznaczenie przycisków szybkich działań?
Do czego służą przycisk szybkiego działania „Kłódka” i przełącznik wychodzenia z domu?  Obejrzyj film o systemie VELUX ACTIVE
Dlaczego nie mogę odblokować domu za pomocą aplikacji (ikona odblokowania ma kolor szary)?
Dlaczego dom się odblokowuje, gdy otworzę okno pilotem?

Pomiary i automatyzacja

Jak algorytm systemu VELUX ACTIVE with NETATMO steruje jakością powietrza w domu?
Czy mogę zmieniać sposób, w jaki algorytmy sterują moim oknem dachowym i roletami/żaluzjami?
Czy algorytm uwzględnia zewnętrzne czynniki atmosferyczne, np. wiatr, zimno i ciepło?

Czy okno dachowe otworzy się automatycznie nawet podczas deszczu?  Obejrzyj film o systemie VELUX ACTIVE

Jak mogę wybierać okna dachowe, którymi ma sterować system VELUX ACTIVE with NETATMO?
Czy system VELUX ACTIVE with NETATMO będzie nadal działać w trakcie awarii połączenia internetowego lub przerwy w dostawach energii elektrycznej?
Czy systemu VELUX ACTIVE with NETATMO można używać zimą?
Po awarii zasilania automatyczne sterowanie przeszło w tryb bezpieczeństwa. Co mam zrobić?
Czy mogę wyznaczyć okres, po którego upływie okno dachowe zamknie się automatycznie?
Jaki jest maksymalny okres, po którego upływie okno zamknie się automatycznie?
Czy mogę utworzyć własny harmonogram otwierania i zamykania okien dachowych bądź produktów przeciwsłonecznych?
Czy mogę wyłączyć system VELUX ACTIVE with NETATMO, aby przerwać automatyczne sterowanie oknami dachowymi lub produktami przeciwsłonecznymi?
Czy mogę wyłączyć na noc automatyczne sterowanie?  Obejrzyj film o systemie VELUX ACTIVE
Czy mogę wyłączyć system VELUX ACTIVE with NETATMO w jednym z pokojów, zachowując jego działanie w pozostałych pomieszczeniach?
Jak system VELUX ACTIVE with NETATMO mierzy temperaturę w pokoju?
Temperatura wyświetlana w aplikacji odbiega od wartości podawanej przez inny termometr. Co mam zrobić?
Jak system VELUX ACTIVE with NETATMO mierzy poziom wilgotności w pokoju?
Jak system VELUX ACTIVE with NETATMO mierzy stężenie dwutlenku węgla (CO2) w pokoju?
Czujnik nie działa. Co mam zrobić?
Nie widzę w aplikacji wartości pomiaru deszczu. Co mogę zrobić?
Wartości pomiarowe niektórych czujników nie są wyświetlane. Co mogę zrobić?
Jak często muszę wymieniać baterie w czujniku i przełączniku wychodzenia z domu?

Moje dane

Jakie dane osobowe i informacje o produktach oraz jak długo są przechowywane przez firmę VELUX Group?
Gdzie są przechowywane moje dane osobowe?
Czy dostęp do moich danych osobowych ma też ktoś inny?
Jakie dane są gromadzone przez system VELUX ACTIVE with NETATMO i do czego są używane?
Jak mogę otrzymać kopię moich danych osobowych?
Jak mogę zmienić swój adres e-mail i inne dane osobowe?
Jak mogę usunąć moje dane osobowe?
Co powinienem zrobić, jeśli zauważę wyciek danych lub podejrzewam problem z ochroną prywatności?

HomeKit

Co to jest Apple HomeKit?
Jak mogę w pełni korzystać z zalet platformy Apple HomeKit?
Moje okna dachowe firmy VELUX są prawidłowo sparowane z systemem VELUX ACTIVE with NETATMO, ale nie współpracują z platformą Apple HomeKit. Co mam zrobić?
Dlaczego dom się odblokowuje, gdy otworzę okno za pośrednictwem platformy Apple HomeKit?
Platforma Apple HomeKit nie działa, gdy przebywam poza domem. Co mam zrobić?
Nie mogę sterować oknem dachowym i roletami/żaluzjami firmy VELUX za pośrednictwem usługi sterowania głosowego Siri. Co mam zrobić?
Gdzie mogę znaleźć kod instalacyjny platformy Apple HomeKit do systemu VELUX ACTIVE with NETATMO?
Jak mogę udostępniać sterowanie platformą Apple HomeKit?
Czy mogę dodać bramkę do platformy Apple HomeKit bez instalowania aplikacji VELUX ACTIVE?
Jak mogę zaktualizować konfigurację mojej sieci Wi-Fi, nie korzystając z aplikacji VELUX ACTIVE?
Jak mogę zaktualizować konfigurację mojej sieci Wi-Fi, nie korzystając z aplikacji VELUX ACTIVE?