Wytyczne dla dystrybutorów VELUX do Internetu

Aby doszło do finalizacji sprzedaży, Twoi klienci muszą przekonać się do produktu, który zamierzają nabyć. Muszą mieć pewność, że produkt jest godny zaufania i spełnia ich wymagania.

Niniejszy poradnik pomoże Ci w jak najlepszym przedstawieniu gamy produktów VELUX. Poradnik podzielony jest na trzy  dziedziny ogólne i oferuje szczegółowe rekomendacje dotyczące tworzenia spójnej komunikacji marki, a także obejmuje darmowe szablony i zapewnia dostęp do pakietów materiałów marketingowych. Przedstawia również dane pokazujące, dlaczego spójna komunikacja marki jest dobra dla Twojego biznesu.

Wsparcie i pomoc techniczna

Skontaktuj się ze swoim lokalnym biurem pomocy VELUX, aby dowiedzieć się więcej na temat zasad komunikacji marki VELUX

Dział Obsługi Klienta

tel.: +48 22 33 77 000 wew. 2
e-mail: dystrybutorzy@velux.pl

Godziny pracy Działu Obsługi Klienta
Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:30.
Nieczynne w soboty, niedziele i święta.