Wprowadziliśmy nową platformę Extranet, która oferuje Państwu wiele nowych unikalnych funkcjonalności, dzięki którym codzienne prowadzenie biznesu z VELUX będzie jeszcze przyjemniejsze.

Nowe możliwości systemu:


  • Możliwość szybkiego i intuicyjnego zamawiania wszystkich produktów znajdujących się w ofercie VELUX Polska
  • Możliwość śledzenia postępów realizacji zamówienia
  • Możliwość pobrania kopii potwierdzenia zamówienia oraz faktur
  • Dostęp do najnowszych informacji od VELUX (m.in. o trwających promocjach)

lub poproś o dostęp tutaj

Najczęściej zadawane pytania

1. Jak założyć konto w Extranecie?
2. Zapomniałem hasło. Jak je odzyskać?
3. Kilkukrotnie próbowałem się zalogować bez skutku, dostęp został zablokowany. Co robić?
4. Czy mogę zmienić hasło?
5. Czy są opłaty za korzystanie z Extranetu?
6. Czy mogę zamówić wszystkie produkty? Czy są jakieś ograniczenia?
7. Czy mogę zrobić wyceny?